Zorg met een glimlach, dat geldt niet alleen voor onze klanten, maar zeker ook voor onze medewerkers.
Zorgverleners zijn voor ons de belangrijkste schakel in onze dienstverlening en daarmee cruciaal voor ons succes. Wij willen graag dat zij intrinsiek gemotiveerd zijn en optimaal worden ondersteund bij hun werkzaamheden.
Als Zorgverlener maakt u deel uit van een team dat een positieve bijdrage wil leveren aan het leven van senioren en hun familieleden. U zult ervaren dat iedere Zorgverlener ook persoonlijk daarin het verschil maakt en nodig is.
De verbinding tussen Support en Zorgverlener is daarbij voor ons cruciaal.
Het Supportteam fungeert als thuisbasis, klankbord en raadgever. Zij staan 24 uur per dag klaar om de Zorgverleners met raad en daad te ondersteunen in de uitvoering van hun werkzaamheden.
Wij realiseren ons terdege dat onze Zorgverleners ook ieder hun verschillende persoonlijke behoeftes hebben. Bijvoorbeeld de behoefte aan onderling contact, de behoefte om zich persoonlijk te kunnen ontwikkelen in het vak, de behoefte aan waardering en erkenning, de behoefte aan uitwisseling van professionele ervaringen. Binnen ons personeelsbeleid willen we hier ruim plaats voor maken.
Zorgverlener zijn bij Thuiszorg Totaal Amstelland is meer dan enkel meerwaarde voor de klant realiseren. Het betekent ook de mogelijkheid om waardevolle contacten aan te gaan, betekenisvol werk te verrichten en inspirerende ervaringen op te doen.